Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменяне на предавки на високи обороти при дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сменяне на предавки на високи обороти при дизел

    Здравейте,
    Въпросът ми ще Ви се стори глупав, но ми е интересно..
    Ако реша да се 'напъна с някого на светофара', на колко оборота да сменям предавките? Колата е 1.9JTD 115hp 8v и по техн. характеристики максималната мощност се достига при 4000об. Въртящ момент 275/2000 Н*м

    Благодаря
    147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL


  • #2
    на 4000 оборота,понеже турбината ти е малка и след това графиката на конете ти пада надолу,следователно и колата почва да умира
    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
    BMW F13 M6
    BMW X6 3.5d
    Mini cooper r56 lci
    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

    SPRINTAUTO Service

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
      ...по техн. характеристики максималната мощност се достига при 4000об...
      Еми значи там някъде ще да е...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
        на 4000 оборота,понеже турбината ти е малка и след това графиката на конете ти пада надолу,следователно и колата почва да умира
        В този ред на мисли ако съм с голяма турбина след тези 4000 оборота при максималната ми мощност графиката на конете ми ще почне ли да се покачва?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Между 3000 и 3500 на ниските предавки.От 3-та нагоре може да я държиш и до около 4000.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            усещането при мен след 3 е много тормозещо,не върви като на 2к-2.5к. Лично аз не виждам смисъл след 3,поне за малката, стара печка.Върт.момент е кефа,та там гледам да се разполагам,нагоре-мощност нтц
            '99 156 1.9 JTD SP3

            Comment


            • #7
              4000 е достатъчно особено ако е без чип, няма смисъл да е мъчиш излишно то на горе си тъпче.......
              Ако е мапната, там вече зависи от ремапа........ общо взето сам ще я усетиш, тва е най-важното ние квото и да ти кажем се тая........
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                1 и 2 до 4200-4500 от там нататъка 3800 за най добър резултат

                Comment


                • #9
                  Ако спреш да виждаш другия,и ако той не те вижда,значи превключваш правилно
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                    1 и 2 до 4200-4500 от там нататъка 3800 за най добър резултат
                    Тук бъркаш...Говорим за максимум все пак, а при софт различен от оригиналния на 4500
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Един въпрос до Вас колеги... Добре той как ще тръгне да се дърпа като турбината при над 3.500 ще започне да му пищи и след това ще си загуби мощността.. В това би изгубил поне 1-2 секунди, докато натисне пак педала ??

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        В този ред на мисли ако съм с голяма турбина след тези 4000 оборота при максималната ми мощност графиката на конете ми ще почне ли да се покачва?
                        Ако ще и с малка да си важно е по софт до какви обороти имаш нафта!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Ако ще и с малка да си важно е по софт до какви обороти имаш нафта!
                          Извинявай, но не съм много информиран относно тези неща точно. При мен на alfa 147 1.9 115hp, с базовата си турбинка, като я напъна и след някакви обороти пищи, след което като си махна крака от газта и после пак натисна, колата пак тръгва, но пак донякъде. Искаш да кажеш че това може да се регулира по софт ? Няма ли да е опасно за колата..

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AR28 Покажи съобщение
                            Извинявай, но не съм много информиран относно тези неща точно. При мен на alfa 147 1.9 115hp, с базовата си турбинка, като я напъна и след някакви обороти пищи, след което като си махна крака от газта и после пак натисна, колата пак тръгва, но пак донякъде. Искаш да кажеш че това може да се регулира по софт ? Няма ли да е опасно за колата..
                            Опасно, опаснооооо, колко да е опасно........
                            Най-много да счупиш турбината....
                            Ма то ако не усещаш колата и без ремап мой да се счупиш......
                            4000об. достатъчно и безопасно, според мен...

                            Аааааа и след напъване колата да поработи известно време а не да се гаси веднага двигателя, за да има време да се охлади турбото, че маслото което минава през нея е малко и лесно прегаря......
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Ако ще и с малка да си важно е по софт до какви обороти имаш нафта!
                              И викаш, че като максималната мощност е на 4000 оборота и с МАП след тези обороти кривата ще започне да расте?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X